تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

سرگیجه


از آن حس ها دارم. مثل تردید زمان تولد. مثل ترس هنگام مرگ. از آن حس ها دارم که هیچوقت حس نکردم.

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/05/30 ساعت 13:08

حس هفتم

شیرین خسروی 1391/05/30 ساعت 21:13

نگران شدم...

نگران نباشید. در من طبیعی ست.

زی 1391/05/31 ساعت 01:57

ســـــــلامـــ

سلام

ز یــــــ 1391/05/31 ساعت 02:02

سر نخ حس‌ت وصل شده به نبودنـــــ.... گیج شده.. :(:

نمی دونم. هیچی نمی دونم.

تو روحت که منم همین حس رو دارم..

تو روحمون که از این حسا داریم...

سنجاب 1391/05/31 ساعت 05:22

تحمل این حس ها مرد میخواهد و البته زن!

البته...

... از آن حس ها که سُر می خورند از دست تشیبه و بکر می مانند
تا مکرر نشوند.

هر چی هم زور بزنم نمیشه گفت که از کدوم حسا... مثل همون حسایی که درک نکردم...

Darya 1391/06/01 ساعت 04:11 http://azjensebaran.blogsky.com

از آن حس ها دارم. مثل تردید زمان تولد. مثل ترس هنگام مرگ. از آن حس ها دارم که هیچوقت حس نکردم.
طرز نوشتنتون رو دوست دارم....
حالت و حس خاصی داره که از خصیصه های روحیاتمه...
دوست خوبم
هر دو وبلاگم بروزن از حضورتونخوشحال میشم

ممنون که بی منت میخونید...

ز یــــــ+ 1391/06/01 ساعت 14:32

زی خیلی عجله کردی! با توام زی!
می‌سم نوشته که حسش را نمی‌داند، هیچی نمی‌داند از حس‌ش؛ آن وقت تو باز هم نظر می‌دهی
انگشتت را فشار می‌دهی روی نظر بدهید و می‌خواهی به می‌سم بگویی آه حست را می‌فهمم، می‌فهممت می‌سم. لعنت..

بیخیال زی ... این حرفها کدام است...

از آن حس ها که بی هواس میایند و حتی بعد از رفتنش باقی می ماند حداقل ردی روزی جایی..

ژاله 1391/06/02 ساعت 00:21 http://saye-sher.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و با محتوی داری . من هم یک وبلاگ در زمینه آموزش فتوشاپ درست کردم که میخوام روش حسابی کار کنمو تقریبا هر روز آپ میکنم و مثل وبلاگ شما مطالبی که در اونجا قرار میدم در جایی پیدا نمیشه . خوشحال میشم اگه مایلید به هم تبادل لینک داشته باشیم .من رو میتونید به اسم آموزش Photoshop Cs6 لینک کنید و بهم اطلاع بدید به چه اسمی لینکتون کنم
ممنون[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد