تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

تو بگو کابوس من عرق می ریزم


آخرین پیامد رویا واقعیت است. 

نظرات 10 + ارسال نظر
رامک 1391/04/09 ساعت 11:24 http://letterbox.blogfa.com

اتفاقا آخر واقعیت به رویا ختم میشه به نظرم. شاید هم دور باطله

نمی دونم ختم چه چیزی به چه چیزیه.
از پیامدها گفتم ...

خلیل 1391/04/09 ساعت 23:17

دهنتو سرویس !
خیلی ببخش اما
دارم کابوس می بینم

حالا هی به کرامات من شک کن...
اتفاقا در مکاشفه بودم که ...

درباره ی آن قبرستان به من بگو می خواهم بیشتر بدانم...

سارا 1391/04/10 ساعت 21:35

کم مینویسی برادر
کم اما تیز
جای دیگه ای هست که بیشتر بخوانیم ازت
؟

جای دیگه که نمی نویسم... یه وبلاگ قدیمی داشتم که نمی نویسم... یه وبلاگ مثلا شعر هم دارم که باز هم نمی نویسم...
شما هم اگه دوست داشتید وبلاگتون رو بذارید مطالعه کنیم...

سلام
جقدر برام جالب بود این قبرستان
لطفا آدرسش رو بهم بدین
متاسفانه پروکسیم کار نمی کنه نمی تونم برم تو فیس بوک

آدرسشو نمیشه داد ... تو در توئه... اول باید برید بم بعد برید دهات ما بعد برید یه دهات دیگه بعد از اونجا با راهنما بزنید به یه بیابون تا برسید به اونجا...

نرگس 1391/04/11 ساعت 02:51 http://fanuos.blogfa.com

دیر رسیدم انگار...

نه بابا چیزی رو از دست ندادی

ز یــــ 1391/04/11 ساعت 16:40

:(Georges Melies in Hugo(2011اگه تا حالا این سوال برات پیش اومده که رویاهات از کجا میان
اطرافت رو نگاه کن...
اینجا جاییــــه که ساخته میشن

داین هیوگو رو هنوز ندیدم... باید دیدش...
مرسی زی

هوم ...
یاد این حرفا افتادم ...
پست زندگی رویایی مجازی این وبلاگ رو بخون .
http://www.pouyan.ws/

باشه مرسی...

رضوان 1391/04/16 ساعت 16:49

با اسم خودت،یادداشت برداری کردم از نوتت
امیدوارم ناراحت نشی

خواهش می کنم ... تعلقی وجود نداره... هیچ چیز دنیا مال من نیست
کاش لااقل آدرس می گذاشتید می خوندیم...

رضوان 1391/04/17 ساعت 21:39

تو گوگل پلاس.
اتفاقن اونجا دنبال اسمت هم گشتیم.نبود !
قبل تر ها وبلاگی داشتم که العان ندارم دیگه ش.

من دچار همین فیس بوکم بسه دیگه گوگل پلاس پیشکش شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد