تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

له شدن هم سرنوشت تلخ ته سیگارهاست


دنیا با من سر بازی دارد یا من با دنیا فرق چندانی نمی کند. فقط همین می ماند که گاهی نصفه شبی آتشم می زند و تا صبح دود می شوم. این روزها دنیا را برعکس میگذارم توی پاکت سیگارم  که حواسم به تنها سیگار سر و ته این بسته باشد که هیچوقت خودم نکشمش و تمام نشود. شاید توی تعارف به کسی دستی آن را بردارد و دودش  کند.

نظرات 58 + ارسال نظر
مهتاب 1390/09/17 ساعت 13:42

سلام
اگر فکر کرد که بازی های نیا مثله قلقلک بازیهای دوران کودکیست اون موقعست که میشه گفت
بی خیال

کافه ی ادبیات افتتاح شد ومنتظر حضور گرم شماست

در ضمن لینک شدین

vagrant 1390/09/18 ساعت 00:44 http://www.vagrant.blogsky.com

آتیش زدی پسر . . .

اولین نفر آن سیگار را بر می دارد
اصلن یک سیگار سرو ته فوری نظر او را جلب می کند...

مدتی بود اینجا نیومده بودم...اومدم که اومده باشم

یا رب این آتش که در جان من است
سرد کن زان سان که کردی بر خلیل
...

. 1390/09/19 ساعت 10:52 http://ghooghnoss.blogfa.com/

مواظب باش نصفه و نیمه نکش..چون اونموقع با یه دنیای نیم سوخته کاری نمی تونی بکنی

چنین که دست تطاول به خود گشاده
منم. . .

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

مطالب اخیر را خواندم

آیینه جان دکتر نراقی خیلی دلنشین بود

به روزم ...

بهار 1390/09/20 ساعت 00:25 http://bahare1370.blogfa.com

به روزم...

مستان 1390/09/20 ساعت 18:51

سلام
جالب بود مثل همیشه.........


.
.
.
.سرفراز باشید

مصطفی حسین زاده 1390/09/21 ساعت 15:11

... دستی آن را بردارد و دودش کند...
خوبه که هیچ وقت به من سیگار تعارف نمی کنی...

سلام می سم جان...

ایملیم رسید بهت؟
خوندی؟

رامک 1390/09/22 ساعت 11:15 http://letterbox.blogfa.com

زندگی است که ما را دود می کند

تنهاترازسکوتم

سربازی نرفتی ببینی دنیا چطوری سر بازی داره...
ماکه رو سر کچل دنیا نشستیم ورق بازی کردیم و شیتیل شیتیل سیگار دادیم و گرفتیم...

...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
کی میدونه تا کجا؟؟
بگذریم شاید اصلا قرار نیست بدونیم...سیگار بدهاینم پیام اخلاقی کامنت

نجواا 1390/09/28 ساعت 19:10 http://charshab.blogfa.com

سلام
از خونه قدیمی شما راهنمایی شدم اینجا

مصطفی حسین زاده 1390/09/30 ساعت 08:22

ممنون می سم جان!
ممنون که خوندی منو...

روز به روز بشی بشر...اینجا که بازم گرد و غبار گرفته...دست خودم نیست دیگه کلا موجود آویزونیممیدونم خستگیهاتو...واینم میدونم که دونستن من به کارت نمیاد...میدونی واژه ها خیلی حقیرن ولی با همه ی این حقارتشون پیامبر هم هستن...باز رفتم منبرزنده باشی...راستی مرسی هم به خاطر شعر هم بخاطر شناخت بالاخره خوندمش و کیف کردم.

[ بدون نام ] 1390/10/06 ساعت 10:18

تبانی می کنیــــد؟؟؟؟[نیشخند]
وااای فک کنید دو تا ادبیاتی هی بخوان به هم گیر دستوری و غلط املایی بدن چه شود...
آقای ایلخانی شما علی الحساب تشریف ببرید وبلاگ آقای پیروی بنده اونجا برای شما کامنتی قرار دادم مطالعه بفرمایید تا بعد... [نیشخند]

سلام
به روزم با یه مطلب فکر می کنم جالب

عاطفه حیدری 1390/10/06 ساعت 18:43

ما به دنیا امدیم اما دنیا به ما نیامده..
به روزم.

آخرین سیگارت را
چه کسی روشن خواهدکرد
شاعر!؟

. 1390/10/13 ساعت 12:50

آی زندگی سیرم ازت...........................






.

حله 1390/10/14 ساعت 12:31 http://holle.blogfa.com

سلام .
وبلاگ ادبیات حله به روز است.با داستانی کوتاه.

از شنیدن نظرتان خوشحال می شویم.

علی 1390/10/16 ساعت 02:46

سلام کجایی عمو؟؟؟
دلمون برات تنگیده خراب...

فاطمه 1390/10/16 ساعت 21:18 http://f-.persianblog.ir/

عاشقش شدم... چقد خوب بود... این سرو ته گذاشتنه... این دود شدنه... این نابود شدنه وسط این سطرا... این شعر بود ... تو شاعری...

ققنوس 1390/10/19 ساعت 14:02

اینو امروز دیدم
http://mortezarohani.blogfa.com/

آره باید به احتمالات هم اهمیت داد

کجایی پسر؟
خوبی؟

به نام خدایی که در این نزدیکیست...!
سلام

می رفتم اما نگاهم به پشت سرم بود

و تو به من نرسیدی

شاید اصلا نیامدی

همین!
ودیگر هیچ!
یاعلی

رازیانه 1390/11/03 ساعت 00:59

کجایی داداشم ؟
و به ضمیمه کلی دلتنگی

شاید همه اش یه بازیه....
شاید لحظه ی مرگ آشکار شه ....
ولی اگه آخرتی باشه یعنی این دنیا خیلی هم بازی نیست....



سلام می بینم که قبلا با معرفت تر بودید و سری به آشنایان می زدین ....
خب وقتی آدم سیگارش سر و ته باشه همینه دیگه ...!

sahel 1390/11/06 ساعت 01:58 http://www.yas-atash.blogfa.com

سلام
به خونه قبلیت سر زدم دیدم اثاث کشی کردی و آدرس جدید زدی
اومدم بگم خونه نو مبارک
یه ذره از سیاهی ها کم کنی و دنیا رو حداقل خاکستری ببینی بهتر نیست؟

یه یک سالی میشه اینجا نیومدم!

اینجا اومدن هم حس خوبیه..
متبرک باد
مقدممان!

نوادیبان بروز است
با یک شعر
و منتظر نگاه شما ..[گل]

مهتاب 1390/11/10 ساعت 11:01

سلام حالتون خوبه

چرا نیستسن

امبدوارم به درازا نکشه نبودتون.

نامت هرچه هست باشد
من باران صدایت می زنم
سال هاست دردلم خشکسالیست.

ش 1390/11/12 ساعت 22:39

www.royayerahae.loxblog.com

س.ف.ط 1390/11/14 ساعت 17:44

تعطیله اینجا؟!

درود
با احترام دعوتید به " نقد "
درخراب آباد[گل]

فیل شطرنجم و در خانه ی مشکی... یعنی

هر طرف هم بروم بخت سیاهی دارم



به روزم و منتظر حضور سبز و نقد سرختون[گل]

...................................................................................

در ضمن جشنواره ی استانی شعر فجر استان های

قم-تهران-البرز-سمنان -اراک و افتتاح ساختمان جدید انجمن شعراستان قم

یکشنبه 23 بهمن ساعت 9 صبح

آدرس جدید انجمن:قم-بلوارامین-خیابان گلستان-کوچه ی 1-پلاک21

بازم اومدم که اومده باشم

سلام.به روزم
منتظر نقد ونظراتتون هستم

خوشرو 1390/11/26 ساعت 13:01

بینیویس.
شاغال!

علی پیروی 1390/12/06 ساعت 01:10

همینجوریجات اینجا حسابی خالیه
بنویس...همین که من نوشته هاتو دوس دارم واست بسه

سرنا 1390/12/06 ساعت 23:25 http://SORNA1.BLOGFA.COM

بر شانه گرفته بود آوارش را
کبریت کشید سهم هر بارش را
تا زود به کام آخر خود برسد
بر عکس گرفته بود سیگارش را

سلام بر میثم عزیز!
با وفا ما سرمون شلوغ بود نتونستیم سر بزنیم، شما چرا؟

خدمت؟!
کجا؟ کی؟
به هر حال هر جا هستی خوش باشی
سال نو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد