تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

فیلسوف کوچک من





تو از تصورات زیبای من هم شیرین تری...



نظرات 26 + ارسال نظر
بهار 1390/07/27 ساعت 17:48

چه چشمای خوشگلی...
خدا حفظش کنه معلومه خیلی شیرینه...
قصد ازدواج نداره؟؟؟

ممنون...
قصد ادامه ی تحصیل داره در رشته ی دل بردن از ملت...

حله 1390/07/27 ساعت 18:42 http://holle.blogfa.com

سلام

حله - دانشجویان ادبیات - بروز است با یک غزل

"من از حوالی باران به سویت آمده ام..."

حضورتون مایه ی خوشحالیه ...

بهار 1390/07/27 ساعت 19:46

دلبره
دل بره...

واقعا فیلسوفیه ایشون
لحظه ها را هم گوش میکنم. خاص و جالبه..



تمامت می‌کنم رؤیای تلخ..

اینجا تعطیل می‌شود

اوهوم فیلسوف منه...

میبینم که عکس یه دختر خوشگل و پخش می کنین!تو اینترنت...دایی هم داییهای قدیم

نمی خواستم بذارم که
انقد گفتن ببینیم کیه این زهراسادات که میگی همش که مجبور شدم...
داییش قربونش بره...

45103 1390/07/28 ساعت 11:02

زیباست
زیبای اصیل

ماه من بی تاب چشمان توام
کودکی باتاب چشمان توام
هی امارسرخ زیبای غروب
تشنه ی خوناب چشمان توام

خودش 1390/07/28 ساعت 13:24

عکس دائیشم بذار ببینیم بدائیش رفته یا دائیش داره الکی خودشوبهش نسبت میده
گفته بودی چن سالشه..!؟

سنجاب 1390/07/28 ساعت 17:02

خواهر زاده ها چشم های معصومی دارند

خوهر زاده ها چشمای معصوم و زبون شیرین و قدرت زیادی در عوض کردن حال و هوای خونه ها دارن...

نرگس ها... 1390/07/28 ساعت 20:15

بچه ها اگه نبودن قابل تحمل نبود دنیا
خدا حفظش کنه

آره ... سادگی و زلالیشون غنیمته تو این دنیا....

ققنوس 1390/07/28 ساعت 21:44

خدا حفظش کنه

ممنون
خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه

ققنوس 1390/07/28 ساعت 21:45

خدا حفظش کنه

آی جان!!!
خدا حفظش کنه...

جان منه...
خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه...

ح.س 1390/07/29 ساعت 12:09 http://h-sf.blogfa.com

چه عزیز...

عزیز و ناز...

ای جانم
داییش قربونش بره
خدا حفظش کنه...اینا تحمل زندگی رو واسه ماها که راحت تر میکنن واسه پدر مادراشون نمیدونم...

دائیش قربونش بره الاهی...
واسه اونا هم همینن... کلا بچه ها تحمل خدا رو هم زیاد می کن...

س.ف.ط 1390/07/30 ساعت 19:03 http://s-f-t.blogfa.com/

عجب دایی ای!!!

این نگاه به دور دست هاشون رو خیلی دوست دارم

عجب خواهر زاده ای ...
همه ی نگاهاشو دوست دارم...

می سم من خیلی خیلی بچه هارو دوست دارم به قول سنجد هوارتا دوستشون دارمولی دوست ندارم خودم بچه دار بشم...حس میکنم بعدها که بزرگتر بشه بهم فحش خواهد داد که چرا اسیر دنیا کردمش و تو مسیری که خودش هیچ تصمیم و انتخابی واسش نداشته قرارش دادمچیه چرا اینجوری نگام میکنی؟؟آدم ندیدی؟؟

اوهوم... ایشالا بزرگتر شدی ازدواج کردی بچه دار هم میشی... دوستم داری...

کلی تشکر
خیلی دوست داشتم ببینمش
واقعن دوست داشتنیه
خدا واسه یه دونه داییش حفظش کنه
ایشالا یه روز همین جا از مدرسه رفتنشو دانشجو شدن و عروس شدنش می خونیم

این شعرم تقدیم به همه ی دایی های دنیا :


به من اشاره کن بیایم

برای تو پرنده باشم

به من بگو وظیفه دارم

به خاطر تو زنده باشم



به خاطر تو دوست دارم

درآسمان شب برویم

فقط تو باشی و دل من

و من برای تو بگویم :



اگر گیاه سبز باغم

اگر شبیه یک کویرم

چه فرق می کند چه باشم

اگر برای تو نمیرم ؟



به من اشاره کن بیایم

برای تو پرنده باشم

به من بگو وظیفه دارم

به خاطر تو زنده باشم . . .


شاهین رهنما



به خاطرش همه مون به زندگی برگشتیم...

خواهش می کنم...
ایشالا همه ی چیزایی که گفتید ایشالا...

دیش دیری دین 1390/08/01 ساعت 15:23

از خوشی دل توی این سینه می رقصه......

می میرم و مردم آخ بیا داش اکبر.....

بابا کرررررررررررررررررررررررم...

دیش دیری دین 1390/08/01 ساعت 16:42

ما مریدیم و تو هستی پیر ما.......

خواستنیه!
رابطه ی خواهر زاده (از نوع دخترش) با دایی، خیلی عزیز و عمیقه !‌ خیییلی ...

اوهوم...
عمیقا عاشقشم... البته همه مون عاشقشیم از جمله من...

مهتاب 1390/08/03 ساعت 12:03

وای خدااا.چه نازنینیه

در پناه حق سلامت و سالم و فیلسوف و...خلاصه همه ی خوبیها باشه امیدوارم.انشاءا...

ممنون... ایشالا...

با سلام

با قسمت دوم مقاله‌ی ناتمام بروزیم

حسین 1390/08/05 ساعت 14:32 http://ho3yn.ir

"تو از تصورات زیبای من هم شیرین تری"
خیلی به دلم نشست
خیلی زیبا بود
عالی
هرچی بگم کم گفتم
"تو از تصورات زیبای من هم شیرین تری"

خواهش می کنم
زیبا می بینی ...

سوگند 1390/08/13 ساعت 02:05

حلال زاده اس..

چشاش به تو رفته..

قربون چشاش بره دائیش...

امید 1391/10/27 ساعت 12:11 http://www.ghirat.blogfa.com

زیباست هم خودش هم دنیایش....
فقط برای بزرگسالان.
کاش مثل بچه ها بودیم .......مهم نیس که ظاهرمان جه طور هس .
کاش دنیای درونمان زیبا بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد