تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات


هه... زهی خیال باطل. فکر بیخود و با خودت هم مال خودت. یک گوشه هم می شود دنیا را تمام کرد. تمام. بنشین و بخوان و نگاه کن و تمام. تمام می شود. تمام.

نظرات 12 + ارسال نظر
می سم 1390/07/25 ساعت 01:45

من خویش را در آغوش گرفته ام
نه به لطافت اما
وفادار وفادار وفادار...
ساموئل بکت

دارم از دست می روم اما
نگرانم نباش من خوبم

علی پیروی 1390/07/25 ساعت 02:37

برفی سنگین نشست
درختی زیبا شد
درختی شکست
مقربین

بهار 1390/07/25 ساعت 07:11

تمام می شوم شبی فقط به من اشاره کن...

مهدی صادقی 1390/07/25 ساعت 14:55


بنشین و بخوان و نگاه کن و تمام ...

خیلی ها فقط می نشینند ...

برخی می نشینند و می خوانند ...

و اندکی هم می نشینند و می خوانند و نگاه می کنند ...

کاش فرصت نگاه کردن داشته باشیم ...

ققنوس 1390/07/25 ساعت 22:14

اگر همان یک گوشه هم سندش جای دیگری نباشد..

احمد 1390/07/26 ساعت 11:39 http://http:

همیشه خسته از شب قبل, روز بعد فرا می رسد

شاید قسمت ما نبود که زندگی کنیم میثم!



/. 1390/07/27 ساعت 00:01

و تمام..
کی میخوادتموم شه این زندگی(بخون مردگی)؟
خیلی چیزای دیگم هس ک وقتشه تموم شن..
تمام میشوم شبی..
دلم میگیره وقتی میام اینجا

خیلی ها دنیا را هم تمام می کنند جایی نیست که در دنیا به نام قدم هاشون ثبت نکرده باشند ولی بی انکه حتی یک لحظه نشستن... نگاه کردن...خواندن... فکر کردن...
هه... زهی خیال باطل که یک گوشه را هم تمام کرده باشند...

اوهوم اوهوم اوهوم...
حرف منو خیلی وقتها اصلشو خیلی وقتها هم بهترین منظرشو شما می فهمید... خوشحالم که تو این دنیا هنوزم هستن کسایی که شاید حتی سکوت آدمو بفهمن...
آرامش و صبر و سربلندی براتون آرزومندم...

نشسته
می ایستد
چند قدم راه می رود

نشسته
می ایستد
چند قدم راه می رود

نشسته
می ایستد
چند قدم راه می رود

نشسته
می ایستد
چند قدم راه می رود
...
هنوز هم
نشسته
می ایستد
چند قدم راه می رود...

سلام
از طرف من به زهرا سادات سلام برسونید

یادم آمد : هر کجا بروی آسمان همین رنگ است ...

نام شما رو هم با اجازتون با نام تفسیرات و تعمیرات لینک کردیم چون این روزها دیگر نمی توانیم تحملات کنیم و بهتره تعمیرات هم باشه و گرنه جوش میاریم

چشم

شما لطف دارید که این خزعبلات من را لینک می کنید
اصلا بذارید خزعبلات بهتره
ممنونم

ابتدای عریانی 1390/07/28 ساعت 01:29

دوباره سلام
حالا که فکر می کنم می بینم خزعبلات هم عنوان جالبیه
حتمن روی پیشنهادتون فکر می کنم

شما واژه سازی تون قویه! ولی کمی نسبت به خودتون مهربون تر باشید

مهربونم که می گم خزعبلات وگرنه که..

زی 1391/03/01 ساعت 21:08

خودکشی نمی‌کنم؛ آن‌قدر که به مرگ امید دارم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد