تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

لحظه ها


بیایید با هم گوش کنیم:

لحظه ها ـ‌ـ حامد نیک پی


کاش یه ام پی تری پپلیر داشتم می بردم با خودم... به جای من وقتی نیستم گوش کنید
نظرات 17 + ارسال نظر

بذار دانلود کنم بعدش نظر فائقمو در این رابطه میگم :-"

سه بار پشت هم ریپیت شد من همش منتظر بودم یکی بزنه زیر آواز ، م ا شهرستانی ها وقتی اسم آهنگ و با یه اسم فامیل می بینیم نمی تونیم بپذیریم که کسی نخونه توش..
فردا دوباره دانلودش می کنم، امیدوارم بخونه
-
تصدقت ..

یعنی نشنیدی یکی داشت می خوند... یه سه تار...
فدات

سنجاب 1390/07/12 ساعت 14:34

نمیدونم چی شده ...ولی دعا میکنم...آخه من مستجاب الدعوه هستم!

ممنون ننه... خیلی دعامون کن پس...
چیزی نشده...

احمد 1390/07/12 ساعت 15:29 http://bamdedevatan@yahoo.com

حرف هایت بوی بنزین می دهد پسر!

برای من که دلم هوای خودسوزی دارد این روزها

فندک داری احمد؟

سلام

بوی درد میدن این پست های اخیر... بوی بیمارستان ...

درد نام دیگر من است...

علی پیروی 1390/07/12 ساعت 21:23

یه روز خوب میاد می سم؟؟؟
من نمیدونم
شایدم اومد
خوب باشی و آرومت پر از قرار

سوسوی این امید نفسی میذاره باشه وگرنه بریم پی کارمون بابا..
فدات علی جون... قربونت...

علی پیروی 1390/07/12 ساعت 21:25

لحظه ها؟!
هان...لحظه ها

آسوده
لحظه ها

چه آهنگ قشنگیه میثم جان
مثل ترانه های سیاوش
جون میده واسه جاده شمال اونم تنهای تنها
البته اگر یاد کسی هم همراهت باشه بدنیست

به قول یه دوست بعضی بی کلاما یک دنیا حرف توشونه


راستی ام پی ۴ دارم لب تر کنی فدای یه تار موته

یاعلی دوست بی وفا

جاده های شمال با صدای خانوم حمیرا و : خاطرات شما محاله یادش بره...
لطف داری راضی به زحمت نیستم یه چیزی گفتم...
بیایید وفا کنیم و ملامت کشیم...
یا علی

سلام
به روزم جناب

مصطفی حسین زاده 1390/07/13 ساعت 14:13


آآآآآآآخ می سم!‌

کی تموم میشه؟!

غما روی ریپیتن...
پائیزها به دور و تسلسل رسیده اند...

علی پیروی 1390/07/13 ساعت 16:56

آقا آهنگ درخواستی دارم من...قمارباز با صدای سوزان روشنمن علی هستم اینجا اراکه...آی لاو یو فروتن...دستمم کوبوندم روی مانیتور
آرومت پر از قرار


دست شما درد نکنه دیگه ما پی ام سی شدیم؟
به در خواست شما رسیدگی می شود نتیجه متعاقبا حضورتان اعلام می گردد(‌از این جملات حال بهم زنی دروغی و احترام الکی کهتو نظام اداری هس پس ولشون کن حالا دس دس.. بیا وسط )‌

حسین 1390/07/13 ساعت 21:26 http://ho3yn.ir

میشه منم ازین آهنگا بخونم ؟
استعدادشو دارم خو
:دی

بوخون برادر...
فقط کوک کن خودتو.

حسین 1390/07/13 ساعت 21:28 http://ho3yn.ir

اِ یادم رفت
قشنگ بود
مرسی

خواهش می کنم...

کافه سایه روشن 1390/07/14 ساعت 09:49

قرار بود یا نباشیم یا خوب باشیم

هستیم

تشریف بیارید

خیابان جمهوری نبش کوچه 22 سایه روشن

از بودنتان خوشحالیم... کجا تشریف بیاریم؟!‌هان؟ شصت روزه زنگ می زنم میگی فردا باز می کنم فردا فلان... هر وقت وا کردی حسابی یه ترک به افتخار خودت بزن اومدم... خسته هم نباشید جمیعا واقعا دستتون درد نکنه که قشنگه...

آقا آهنگای خز طوری در حیطه ء تخصص خودمه، این بنده خدا این آقای فروتن تو خط 6 و 8 و این سوسول بازیاست لطفا اشتباه درخواست ندید...
با تشکر

بسیار چهار مضراب ها و رنگ ها و قطعات بسیار زیبای موسیقی سنتی و غیره که شیش و هشتندو شما نمی دانید. و شما هم لا یعلمونید...
بنده هیچ تخصصی ندارم ولی دوست داشتم متخصص این امر می شدم حالی میداد...

بهار 1390/07/14 ساعت 19:14 http://bahare1370.blogfa.com

۶ و 8 یه تیپ خاصی میخواد برو بچه برو تیپ خودت خوبه سلامت باشی...

فنه شیش و هشتیم ما...

زی 1391/03/01 ساعت 21:09

زی شنیدش، تنها، خیـــلــیــ تنها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد