تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

داریم می سوزیم...


این نفسای سوخته رو فقط باید پک زد. بوی تاریکی میاد. بابا یه گوشه درد قلبشو میگیره تو دستش که ما نفهمیم مامان یه گوشه. آبجی یه گوشه زری و گرفته تو بغلش که فقط اونه که توی آسمون تاریک خونه ش سو سو می زنه.  آبجی یه گوشه دردشو به هیچکی نمیگه. آبجی یه گوشه گریه میکنه. نفسام دارن می سوزن... نفسای من...
نظرات 11 + ارسال نظر

چه پست تعمیراتی دهن سرویس کنی بود می‌سم ..

تصدقت محمد... آشوبم و خفه خون...

مصطفی حسین زاده 1390/07/10 ساعت 21:41

وای می سم!!!

وای مصطفی...

آخ جون...این باز اومد که...و یاران گریستند...ایندفعه اینجا تخته بشه من میدونم و تو
می سم نفسای منم دارن میسوزن...اینو شاید فقط من میدونم و این ریه های لندهور

باز نی نونه ایشالا د راین دکون
ریه های عالی متعالی...

می سم چی شده؟؟دلم پوکید...کاش گاهی میشد به یه دردی بخورم نه اینکه فقط درد بخورم...من نه چراغ دارم نه دریچه و نه هیچی هیچی...ولی این هیچ قول میده که میتونی روش حساب کنی...چی بگم...خونه ات آباد رفیق

تو بیش از این حرفایی رفیق.. نگو اینجور... من مخلصاتتم...

بهاره 1390/07/11 ساعت 10:49

واااای می سم...

دنیا همینجوری نمی مونه...

با صادای مهستی...دنیا که اینجوری نمی مونه همیشه ...

[ بدون نام ] 1390/07/11 ساعت 12:39

دو خط اولو بیشتر نتونستم بخونم..

مهتاب 1390/07/11 ساعت 17:28 http://www.7-77.blogfa.com

سلام.ان شاا... ک بهتر میشین.من که نمی تونم حال و روزتون رو درک کنم جون به واقع ازش دقیقا خبر ندارم ولی خیلی براتون دعا میکنم..خیلی ...لحظه هاتون اروم...

چیزی نیست...
دعامون کنید

بهار 1390/07/11 ساعت 17:41 http://bahare1370.blogfa.com

خب می سم من زدم زیر آواز پاشو چایی بردار بیار بذار پشت اتاق تفکر برو
اون دفعه خواجه امیری میخوندم ایندفعه مهستی...
آهنگ های درخواستی دارم هر آهنگی که دوستان درخواست کنن من قادر به خوندن هستم
میخواید ایندفعه هایده ای حمیرایی لیلا فروهری
واااااای جواد یساری...
فقط دوستان آهنگ های ۶ و ۸ درخواست نکنن در حیطه ء تخصص من نیست این قسم از آهنگ ها در تخصص جناب فروتنه...
با تشکر.

آواز عالی مستدام
بنده 6 و 8 هم در خدمتم

بهار 1390/07/11 ساعت 19:45 http://bahare1370.blogfa.com

رقص عالی متعالی
۶ و ۸ با رقصه هاااااا

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام شوکران...

بهار 1390/07/12 ساعت 22:08

بیخود شده از خویشم و از گردش ایام...
این عشق...

این جام شوکراااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد