تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

اشک من بر گونه ی تو...


شک ندارم؛ اشک ندارم. شک ندارم تو جای من اشک ریختی.


خسته وخفه. شاید به این خاطر همراه می شوم با صداای yasmin levy. صدای ناله و فریاد تا گلو آمده .

یکی از آهنگهایش را گوش کنیم با هم:

Alegria

نظرات 6 + ارسال نظر

صدای ناله و فریاد تا گلو آمده

سپاس از دلنوشته ی دلنشینت و انتخاب قشنگت.واقعا موسیقی زیبایی بود.برشی از واقعیتی به نام فریاد،که این روزها غریبانه در گلوی ما بغض شده،بغض

بغض اتفاقی که در گلویم افتاده از گلویم نمی افتد...

آینه ها... 1390/05/25 ساعت 22:49

چقدر خوبه که گاهی هنوز اشک ما رو تنها نمی ذاره...
چه حکمتیه که ما ادما روز به روز تنها تر از قبل میشیم تا به مرگ نزدیک بشیم... شاید این یه جور تمرینه برای مرگ...
این روزا عجیب به یادشم.

آهنگ قشنگیه
مرسی

اشکای منم اون ریخته... خوش به حالش...

می خواهم خواب اقاقیاها را بمیرم...

صدای ناله ی یاسمینا لوی رو دوست دارم مثل فریادای ادیت پیاف مثل ناله های ام کلثوم...

ح.س 1390/06/02 ساعت 23:12 http://streetwalks.blogfa.com

واااای عالیه...خیلی ...

ممنون یه دنیا.

فاطمه 1390/06/04 ساعت 04:04 http://ablah3315.blogfa.com

یاسمین لوی معرکه است به خصوص برای بغض های از گذر زمان جامانده و اندوده به فریاد... :(

س.ف.ط 1390/06/05 ساعت 02:14 http://s-f-t.photoblog.ir

آهنگ عجیبیه...شبیه یک آهنگ دیگست یا شاید من اینطوری فکر میکنم...یه آهنگی که خاطره است برام

عاطفه حیدری 1390/06/12 ساعت 13:38

این اهنگ میتونه ساعت همراه گریه هام باشه خییییلی ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد