تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات


کفر از من و عشق از من و زنّار از من

دل از تو و دین از تو و ایمان از تو 


ابو سعید ابولخیر

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم.وب زیبایی داری.مایل به تبادل لینک هستی؟اگه تمایل داری منو بی خبر نذار.

"دوستدارت حس سبز"

بهاره پاک نژاد 1390/05/12 ساعت 12:44

لایک

عاطفه حیدری 1390/05/12 ساعت 19:42

دیگه دارم عادت میکنم دوبار دوبار دعوتتون کنم!
کلا سایه تون سنگینه جناب فروتن.
خلوتای ماه رمضونیتون قبول..

بهاره پاک نژاد 1390/05/12 ساعت 22:38

به روزم...


نداریم تموم کردیم و دیگه هم نمیاریم اینا خیلی وقته تو بازار دنیا نیست.مگه اونطرف بشه پیدا کرد.اونجا هم کسی چمیدونه قیمتها چجوری یا اصلا هست این سه رقم جنس یا نه؟؟؟!!!

بابای منه! فقط اون ابوالشر باید باشه...

زی 1391/03/01 ساعت 21:14

زی لباسش را می‌دهد به شما، این لباس که زیادی به تنش گشاد است می‌خواهد مدتی را عریان بگردد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد