تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

اگه راس میگی زبونتو ببینم


برای زبان های که در می آوردیم برای هم دلم تنگ است. برای زبانهایی که سند روزه بودنمان بود. تصور کن. چند تا بچه که به هم می رسیدند بعد از چند ثانیه می دیدی همه دهان باز کردند و زبانشان را هی نشان هم می دهند. تصویر خنده داری ست. دلم برای تصاویر خنده دار آن روزها تنگ شده.

نظرات 9 + ارسال نظر

آره...........زبونت و درآر ببینم
کلا امشب دلم می خواد گریه کنم این پست شما هم خیلی حس گریه داره

گریه ی کودکانه دلم می خواهد...

بهاره پاک نژاد 1390/05/10 ساعت 22:26


آقا ما روزه بودیم به خدا

ببینم زبونتو... نه قبول نیست ... کله گنجیشکی قبول نیست...

ایلیا 1390/05/10 ساعت 23:45 http://daghyad.blogfa.com

سلام رفیق!

علیک سلام پسر خوب کجا بودی نبودی؟

چه خنده دار بود...
الان هم کاریکاتوریم.. کاریکاتور های غمگین و گریه دار...

بخندیم یا گریه کنیم...

ح.س 1390/05/11 ساعت 00:29 http://streetwalks.blogfa.com

وا.....نگو من از همون اول ریاکار نبودم که ازین خاطره ها ندارم!!

مگه دنیای بچه گی ریا میشناسه؟ مگه بچه ها ریا کاری می دونن؟ نه... این چیزا واسه دنیای آدم بزرگاست... شاید شما از اولش آم بزرگ بودید

عجب..
منکه مدلم کله گنجیشکی گرفتن بود. یاد باد آن روزگاران..

ما هم کله گنجیشکی بودیم اون روزا...

بهاره پاک نژاد 1390/05/11 ساعت 12:43

فروتن منِ خنگ تا پارسال فکر می کردم واقعا روزه ء کله گنجیشکی وجود داره... اینو از دنیای بچگیام یادگاری تو ذهن داشتم... یادش بخیر بچگیا... یادش بخیر وقتی عدد بزرگمون ده تا بود و همه رو ده تا دوست داشتیم... دلم برای اون همه سادگی تنگ شده.

دنیای بچه ها دنیای بی حد و مرزیه پر از سادگی و صداقت...

ح.س 1390/05/11 ساعت 13:17 http://streetwalks.blogfa.com

ای بابا حالا ما یک شوخی کردیم...کلا تشخیص دادین شوخی بود؟!

آره فهمیدم... فقط گفتم کهاگه یهو کسی جدی خوند حواسش باشه که ما بر این اعتقادیم...

عاطفه حیدری 1390/05/12 ساعت 19:39

قشنگ ترین پست ماه رمضونی بود که خوندم.
خیلی حال کردم مرسی..

خواهش می کنم... یه دونه هم تو وبلاگ قبلی داشتم... کودکی که منم...

یادش بخیر کلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد