تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

ای صدای تو وحی


ای صدای تو استامینوفن

صدای تو هروئین در رگ هایم

صدای تو قرآن

قرآن

قرآن...


الیاس علوی

نظرات 9 + ارسال نظر
احمد 1390/05/06 ساعت 12:40

دارم به بزغاله های مرده فکر می کنم.به رخنه ی میان سنگفرش های پارک.به چند سال پیش از تولدم.به این عصبیت مغموم که در من است.به زندگی با طعم تلخ وینستون قرمز:دیوانه شده ام .نه میثم؟!

نه ... ما دویوونه بودیم... فکر می کردیم و فکر می کردیم به چیزایی که واسه دیگران خده داره.. .

... 1390/05/06 ساعت 12:42

گوش های هنرمندی وجود دارند که ترانه می شنوند سکوت را

سکوت سرشار از سخنان نا گفته است ...
دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای میخواند...

[ بدون نام ] 1390/05/06 ساعت 23:41

استامینوفن انگاری دیگه کارساز نیست
من زدم تو خط بروفن
کدام صدا؟
کدام سکوت؟
من کش می آیم میان این دو که هر دو تصوری بیش نیست
هست؟

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر...

جانا قبول گردان این جستجوی ما را

قبول

ای ژلوفن! ای کوفته قلقلی! ای ماچوق!
خیلی دوس دارم الیاس علوی رو...با من ازدواج نمیکنه؟

بهش زنگ می زنم میگم....

انصاری 1390/05/08 ساعت 09:42 http://trueman.blogfa.com

درود
الیاس علوی اگر همان الیاس علوی باشد و حافظه ام اگر همان حافظه! او را در سال 78 و یا 79 در تهران و اردوگاه باهنر " شاعران برگزیده کانون پرورش فکری" ملاقات کردم
خواندن اکنونش برایم دلنشین بود
اگر او را میبینید و می شناسید "سلام برسانید"

نمی دونم اما احتمالا همین الیاس علوی باشد.. ارتباطی باهاش ندارم خارجه ست..

ح.س 1390/05/08 ساعت 13:28

من که استامینوفن نمیخورم!

هیروئینم که ...یه دو ماهی هست پاکم!!!!

قرآنم ....خوبه ولی فکر نکنم هیروئین و قرآن تو یه نفر جمع شه!
پس بره پی کارش

چرا نشه ...

این جالب نبود

این نظر شماست

شب زده 1390/06/24 ساعت 04:14

بی خوابی زده به سرم وگرنه درحالت عادی محاله بشینم آرشیووبلاگ کسیو بخونم
این یکی یه خورده(نه کاملأ)وصف حال خودم بود
داروی بی خوابی چیه راستی؟
به این داداشمون که کمی هم اهل قرآنه بگو واسه جنون منم دعاکنه که بشدت محتاجم
به قول شماشاعرا:
دردعشقی کشیده ام که مپرس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد