تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

شب سیگاری و شب بیماری


شب بیداری با مه غلیظ صبحگاهی و سقف صاف تا قسمتی ابری

نظرات 14 + ارسال نظر

و ماهی که گرفته بود و ....
میلاد مولا رو تبریک میگم....

دل آسمون هم گرفت..

ممنون... من هم تبریک میگم...

سلام
شب بیداری هم عجب دردیه جدیدا ویروسش به همه سرایت کرده...
ولادت امیرالمومنین رو تبریک می گم

اسه من که درد جدیدی نیست... قدمت داره در من...
ممنون
من هم تبریک می گم...

منم رفاقت عجیبی با سقف اتاقم دارم البته شب ها اخه روزها خوابه

سقف اتاقم ابریه...

آخرین چراغ
از تنهاترین اتاق
خاموش می شود...

البته که ما با چراغ خاموش بیداریم.

چراغ خاموش تو شب میریم که غریبه ها ردمونو نزنن...

شب از مهتاب سر میره...

ماه خوابه...

ح.س 1390/03/26 ساعت 13:28

عوضش روز خوابی...

همیشه هم اینطور نیست که روز خواب باشم... باشمم چه فایده..

بله.. سهرگاهان و بامدادان وضعش همین است، حضور در مه و سقف و صبح. و غیبت در خوابِ شبانگاهی..
(چی گفتم! از سر مسعود نحس و کلیله ی فلان فلان شده و تاریخ ادبیات پهن و وسیع آمدن هم همین است دیگر!)

خیلی خوبهکه باز بیداریتون لای این کتابا میگذره...

سلام

شب و روز نداره می سم جان!
بیداری اصولا چیز خوبیه ... البته اگه این درد مزمن بذاره...

عیدتم مبارک
ممتد باشی عزیز جان!

نمیذاره دیگه....
عید تو هم مبارک ... در امتداد خودت باشی...

آینه ها... 1390/03/26 ساعت 20:24

واقعا که خوشبختی غریبیه... برای امثال ماهایی که سال ها تو دنیای خودمون غرق بودیم.

حالا خوب می فهمم ...تنهایی ام را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست...یعنی چی.
خیلی بزرگه دنیای تنهایی آدم...خیلی بزرگ...تا با یک نفر دیگه تقسیمش نکنی نمی فهمی! خیلی بزرگه تنهایی آدم خیلی...

اوهوم...
تنهایی دو نفرتون پایدار...
قسمت نشده بفمهمم!‌قسمت نشد چون...



خبری نیست اما دعوتی...!

حله 1390/03/27 ساعت 11:57 http://holle.blogfa.com

سلام
وبلاگ حله به روز است با...یک داستان کوتاه...

سلام

بیا اون طرفا عزیز جان...

به ایستگاه غریبه ها سر بزن آشنا...
شعرم منتظره.
خیلی خوشحال میشم نقدش کنید نظراتون اکثرا به جاستوسپاس...

زی 1391/03/01 ساعت 21:22

دوستی می‌گفت من یاد کسی را حبس نکرده‌ام که با سیگار یادش را به باد بسپارم.
این جا همه چیز شبیه شب بیداری‌ست، پنکه‌ی اتاق زی سر گیجه گرفته از بس که دور خودش چرخیده!! عکس‌ها آویزانند از سقف و آمده‌اند تا صبح برای زی دروغ ببافند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد