تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات


میان آنها و هر آنچه که دوست می دارند جدایی می افتد. همانگونه که پیش از این برای امثال آنان رخ داده. زیرا آنها همواره در شک و تردید بوده اند.


آیه ی 54 سوره ی سبا

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام می سم جان!

بی عنوان که می نویسی
یعنی تو یه عوالم دیگه ای هستی...

نمیای اون طرفا؟!!!!!

پدرم روضه ی رضوان به دو گندم بفروخت
ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم
من نمیگم حافظ میگهحرف حساب هم جواب نداره دیگه

جدایی تاوان شک !!! منقلب شدم !!! کاش به خودمون بیایم ...

بروزم با
نزول...

ایلیا 1390/03/21 ساعت 21:16 http://daghyad.blogfa.com

بیا رفیق ..بیا منتظرم...


الــــــــــــــــــلّـــــــــــــــــــــــــه...

مصطفی حسین زاده 1390/03/22 ساعت 00:16

سلام می سم جان!
برای ناخوشیت دعا میکنم
تنها کاری که فکر کنم از دستم برمیاد...

ممتد باشی عزیز جان!

احمد 1390/03/22 ساعت 16:58

این روزها دست هایت پیدا نیست میثم جان

حتی مثل فروغ دستهایم را در باغچه نمی توانم بکارم که سبز بشود...

باد برده ...

چه قدر غمگینم..

این طور که به فکر فرو رفته ام/
تنها می توانم/
از سوراخ سوزنی عبور کنم!

آینه ها... 1390/03/22 ساعت 20:12

حتی مثل فروغ دستهایم را در باغچه نمی توانم بکارم که سبز بشود....

فروغ امید سبز شدن دستهایش را داشت میثم جان
یک آرزو
چه اگر میدانست چنین چیزی ممکن است ان را حواله به پس از خود نمیداد
حالا ما باید چه کنیم
و منتظر چه بنشینیم
که خود هیچ اجازه ی کاشتن هم نداشته ایم
و نکاشته، داشتیم و حسرت برداشت
این شده قصه ی کاشت،داشت و برداشت ما

حله 1390/03/23 ساعت 02:07 http://holle.blogfa.com

سلام بزرگوار

وبلاگ دانشجویان ادبیات ـ حله ـ بروز است با
یک غزل:
مسیر سدشده ی رود زندگی وا شد
تو آمدی و جهانم چقدر دریا شد...

منتظر حضورتون هستیم...

زی 1391/03/01 ساعت 21:22

جایی خواندم که برای یک جامعه‌ی درست باید سه چیز باشد: آرمان، ایمان و یقین. حالا فرض کن فقط یکی از این سه باشد، می‌شود چیزی شبیه وضعیت ما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد