تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

مچاله

من لابد تجسم یک مشت آشغالم. لابد بوی گند می دهم که به هر آغوشی بروم مرا دور می اندازد. من لابد دلم مچاله که بشود تازه شبیه همان مچاله های توی سطل آشغال شده و باید بیندازندم توی سلطل آشغال. بیندازندم دور. امید بی خودی دارم منه یک مشت آشغال به اینکه روزی کاغذهایت تمام شود و دنبال کاغذی چیزی بگردی حتی اگر آشغال باشد حتی اگر مچاله باشد و بعد مچاله های دلم را باز کنی تا شعر جدیدت یا چیز دیگری رویش بنویسی و شاید تا رسیدن کاغذی نو نگهم داری. من لابد تجسم چنین بودنی ام که به هر جا رفتم دور افتادم.

نظرات 14 + ارسال نظر

هر شیشه که بشکند ندارد قیمت
جز شیشه دل که قیمتش.. افزاید؟/ افزاید؟؟/ افزاید!

همه آشغالها
این روزها
قابل بازیافتند؛
شما چطور؟

لابد
ولی آیا باز
یافت می شود...

نگاه جالبیه !
ولی فکر میکنید تا رسیدن کاغذ نو حتی صبر میکنه ! بعیده!! تجسم چنین بودنی....

به روزم
با یک روح سرگردان
با یک حال سگی...

کاغذها را باد برد...

احمد 1390/03/18 ساعت 14:21

شعر هایم را مچاله کرده ام و خودم هم هی مچاله می شوم در گوشه ای.می دانم برای پر کردن سطل زباله ای به دنیا نیامده ام.من فقط گاهی مچاله می شوم.گاهی که دلتنگ خودم می شوم.

دلم شعر مچاله ایست...

ققنوس 1390/03/18 ساعت 14:51

احمد 1390/03/18 ساعت 15:59

باید نقاش می شدم .تا این مهی که بر گلویم نشسته را تصویر کنم.

مه نمی گذارد ببینیم...

احمد 1390/03/18 ساعت 16:03

شاید باید شاعر میشدم رفیق.افسوس که دیوانگی ام بیشتر از این حرفهاست.

جنون خوبه تو هر چی ...

احمد 1390/03/18 ساعت 16:11

شاید باید تمام بی کسیم را بغل کنم یک شب بگذارمش در جایی شبیه زباله دانی که تو می گویی.

بغل؟

راستی سلطل چیه دیگه؟

سطل دسته دارو بهش میگن سلطل لابد

سلام می سم جان!

آخه چرا خودتو به "چالش" میکشی؟!

[نثرتم مثل شعرات خیلی برام دلنشینه عزیز جان!]

به ما هم سر بزن.
ممتد باشی رفیق!

چاله ؟ کودوم چاله ؟ اصلا از چاله در آمدم به چاه افتادم

خصوصی:
آره آشغال تو تجسم یک مشت می سمی...

آی نامردن این آشغالا، فقط تا رسیدن یه کاغذ جدید صبر می کنن. بابا بنشین کنار من، بنشین که داغونم...

ساعت 9 نشده؟

من لابد تجسم چنین بودنی ام که به هر جا رفتم دور افتادم.
بسیار عالی
جانا سخن از زبان ما میگویی
سپاس
راستی حالا چرا بلاگ اسکای؟؟همه که وی پی ان ندارن؟؟

قربونت... لطف داری...
بلاگ اسکای که فیلتر نیست... بلاگ اسپات فیلتره

سنجاب 1390/03/20 ساعت 18:52

فوران انرژی مثبت!

درود بر دوست فرهیخته و گرانمایه می سم فروتن
میلاد" انسانِ اسوه" و روزتان را تبریک و شادباش عرض می کنم
دوستدارتان- انصاری

فدای تو ... ممنون روز تو هم مبارک..

لابد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد