تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

جرم

 

 

آدمها ممکن است خودشان را متهم کنند و به خودشان گیر بدهند ولی بعید است خودشان را مجرم بدانند. همیشه دراین دادگاه که تمام اعضا و جوارح دادگاه، خودشان هستند از قاضی گرفته تا متهم؛ تبرئه می شوند. می گویند در قیامت تمام اعضا و جوارح آدم شهادت می دهند به اعمالی که از آنها سر زده. آنجا هم اگر اعضا و جوارح آدم یاری کنند آدم زیر بار هیچ چیز نمی رود تقصیرها با یک چیز دیگر است اصلا. بالاخره کسی یا اتفاقی یا قضایی، قدری یا دست آخر خدایی هست که تقصیرها را گردنش بیندازند. مجرم خداست که خلق کرد. آدمها می گویند. من که آدم نیستم.

نظرات 13 + ارسال نظر

من تازگیاحوصله ندارم زیاد با خدا کل کل کنم...با این حساب
ادم نباشم بهتره

کلا آدم نبودن بهتره اگه آدم اینه...

کالیف 1390/03/16 ساعت 19:38 http://kaalif.blogfa.com/

چقدر این جای جدیدت خوبه میثم ..
تصدقت

چقدر جای جدید تو خوبه اصلا...
نوکرتم

ایلیا 1390/03/17 ساعت 08:23 http://daghyad.blogfa.com

سلام

یه سری به ما بزن.

می گن من آد م نیستم ...
لابد خدان !!!!!
همه ی تقصیرها هم می افته گردن خدا
پس مجرمند

استدلال جالبی بود ولی ایراد داره... هر کی میگه آدم نیست کهادعای خدایی نداره که...

ممنون

تکتم حسینی 1390/03/17 ساعت 16:45

هم به فرشته ها حسودی می کنم
هم به آدم ها ...
نه بهشت دارم نه عشق...

خوشحال می شم درمورد خط خطی هام نظر بدید

سنجاب 1390/03/17 ساعت 17:20

این جای جدیدتون انرژی مثبت داره برعکس جای قبلی.

جدی... جام عوض شده بد خواب شدم... دوباره منفیش میکنم نگران نباشید

این موقع هاست که آدم به آدم نبودنش افتخار میکنه !!!

آدم؟

آدم؟؟؟!
بیا بگرد...!
دیوژن تویی؟؟؟
حال میکنی با این جای جدیدا!!! معلومه! دارم هوس می کنم خوشم اومده ازش...

نه پس تو... والا

کاش حال میداد

فاطمه 1390/03/18 ساعت 01:20

:)

:)()()()()...

سلام

آدم می مونه چی بگه...!!!
هرچند
آدم که آدم نیست...

برشت میگه آدم آدم است تو میگی آدم آدم نیست.. من چی میگم این وسط...

درود خداوند بر می سم فروتن
منزل نو مبارک ...
به قول همدانی ها : "ایشالا سیر خانه داری کنی"

درود بر خودت ای دوست...
ممنون
خدا کنه خونه داریو یاد بگیرم...

پیروی 1390/03/19 ساعت 03:15

جهان و کار جهان جمله پوچ در پوچ است
هزرا بار من این نکته کرده ام تحقیق
گاهی شاید به قول مادربزرگ نباید وارد برخی حیطه ها شد.البته من خودم مادربزرگ نیستم:)شاد و مانا باشی دوست من حقیقتی زیبا را عیان کردی

جهان و کار جهان پوچ میکند ما را...

ممنون

زی 1391/03/01 ساعت 21:24

از قول دوستی:
خدایا شوخی های کوچک مرا نسبت به خودت ببخش تا من شوخی بزرگ تو را با خودم؛ ببخشم!!!

آدم‌ها باید یک چیزی توی همین مایه‌ها بگویند...

زی یک ساعت است که دارد تو را می‌خواند می‌سم... نیک‌پی هم می‌نوازد...
سپاس که زی را تحمل کردی سپاس برای پست‌ها که جایی برای نظرات زی داشت!!
تا بعد... بـــدرود

می‌خواهم پی آن بالا را بگیرم، همانی که گفته یادگیری زبان در خواب؛ یعنی می‌شود یک شب بخوابم و صبح مثلن انگلیسی حرف بزنم؛ فرانسوی هم خوب است... به کُردی هم قانـــعــم.... خســـتــــــه شدم میــــــــ‌‌‌ســم............-..--..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد