تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

که سخت ناخواناست...

  

  بیمار بودم این روزها و کسالت تو بیمارترم کرده همسرم. آشفته و پریشان و دلخوش به آرامش لبخند تو که خدا را شکر کنم که خنده هنوز می آید به لبهایت. بعضی وقتها فکر می کنم هر کس همسر من می شد جز تو، خندیدن را از یاد می برد. این منِ نمی دانم چه مرگ شده را فقط تو تحمل می کنی. بستر بیماری تو بستر غم من را گسترده تر می کند. نماز بخوانم و دعا کنم که خدایا لحظه ای سلامت عزیزانم را با عمرم عوض کن؛ عمر بی حاصلی که من داشتم که فقط سعی داشتم آدم باشم و نبودم. باشم و نبودم همچنان که هستم و نیستم و این گاهی تو را دلگیر می کند. از پرتیِ من دلگیر نباش همسرم. از ندانم کاری و نمی دانم چه مرگ هام. بگذار به پای خسته ی روح سرگشته که تنها عاید من از این همه دنبال بودن است. 

نظرات 8 + ارسال نظر
سید 1392/08/19 ساعت 00:47 http://www.youandhe.blogfa.com

مطمئن باش میثم جان همه چیز درست میشه. بردباری و گذشت زمان خیلی از مسائل را حل میکنه. از خدا بهترین ها را برای تو و همسر خوبت می خوام. انشاءالله به زودی به خواسته هات برسی

ممنون سید عزیز... دعای تو دعاست... ممنون...

روحت بزرگه انقد که گاهی توش گم می شم...
دلگیر نیستم اما دلم گیر است و بوده و خواهد بود مهربان

فدای تو...

سنجاب 1392/08/30 ساعت 02:36

تبریک میگم...ایشالا که به پای هم پیر شید ننه!

متشکرم ننه ... لطف داری... ایشالا نویت شما... عشق پیری و این حرفا...

دالان 1392/09/02 ساعت 13:08

خوش به حالتون هیچی مث رفیق بودن زن و شوهر نیست.

چقدر اینجا بساط لاو بترکان جور بوده است و ما بی خبر..
یک عاشقانه آرام..

منتظر 1392/09/04 ساعت 19:59

کسالت کجا بوده؟
این نازیست که صاحبش می داند خریدار دارد!
نا گفته نماند که می سم می سم هر روزه اش نشان از دلی گیره گیر دارد!
.
.
.
.
خدارا شکر

خداروشکر...
تنش به ناز طبیبان نیازمند مباد...

فاطمه 1392/09/10 ساعت 13:23

خوبی می سم بی خنده

سلام
بعد از چندی که به وب شما سر زدم و نگاهی به پستهای قبلی انداختم و این یکی رو که قبلا نخوانده بودم
مطالعه کردم متوجه واقعیتی شدم که اسباب شگفتی و خوشحالیم شد
خیلی خیلی به شما و نرگس ها تبریک می گم.
زوج هنری برازنده ای هستین.

متشکرم... ممنونم از محبتتان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد