تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

پَر


کلاغ پر است. همه انگشت اشاره شان را می آورند وسط و بعد مثلا اگر بگویی کلاغ همه دستشان را می آورند بالا که پر. به جز عده ای که یا عقلشان معیوب است یا حواسشان نیست. یا اگر بگویی شیر همه دستشان پائین می ماند که شیر که پر ندارد و الخ. به جز همان هایی که گفتم. 
خلاصه بازی گاهی طوری می شود که نام جانوری پیش می آید که ناشناخته است. نه از پرندگان است و نه از جهندگان و نه از پستانداران و نه خزندگان و نه نرم تنان و نه سخت تنان و... . آنگاه ملت هاج و واج می مانند که پر یا نه پر؟! و بالاخره عده ای که فکر می کنند بازی عوض شده است دستشان را بالا نمی آورند و عده ای که که نمی توانند به این موجود ناشناخته اطمینان کنند که پر دارد یا ندارد دستشان را می برند بالا. آخر سر هم معلوم می شود که اصلن این جانور تا همه را پرپر نکند قصد پریدن ندارد که ندارد. و ملت هر چه انگشت هم بزنند و دستشان را بیاورند بالا که بابا پر، طرف همه ی آن انگشتها را حواله ی جایی می کند و به ریششان می خندد. بازی تبدیل به دعوا می شود و عده ای می گویند اگر اینطور باشد بازی را ترک می کنند و عده ای هم نه. بعد از سالی و شاید هم چهار سالی ملت بخاطر اینکه به بازی معمولی شان برگردند و دیگر حوصله ی دعوا ندارند دوباره انگشتهایشان را می آورند وسط گود چون دیگر احتمال می دهند جانور بخواهد نخواهد پَر است. خلاصه ملت بازی می کنند و از پر درآوردن آن جانور خوشحال و شاد به زندگی بر می گردند. 

نظرات 8 + ارسال نظر
http://qaemcloob.ir 1392/04/05 ساعت 23:02 http://qaemcloob.ir

دوست خوبم سلام
ممنون از مطالب بسیار زیبا تون
با اجازه چندتا از مطالب شما رو توی شبکه گذاشتم
انشاالله راضی باشی
خوشحال میشم شما هم عضو شبکه بشی
http://qaemcloob.ir
میتونی بیای اونجا یه گروه تشکیل بدی،مدیر گروه باشی و دوستانتو دعوت کنی و بصورت گروهی فعالیت کنی
اونجا هر قدر مطلب پست کنی امتیاز میگیری و هر لحظه میتونی ببینی چقدر پستات لایک خورده یا بازنشر شده
خلاصه حیفه این همه مطلب زیباست که غریب بمونه و منتشر نشه
ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی
ساخت گروه / چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین /صندلی داغ
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین//صندلی داغ/ ساخت گروه
منتظر حضور گرم شما هستم
حتما بیا

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

262 1392/04/06 ساعت 00:44

وای وای واااای !
پسر تو معرکه ای !
این متن تا خط آخر خودشو لو میده و در عین حال شبیه نصیحتای بابابزرگی ام نمیشه !
خیلی خوبه که تو هستی ها ...
جدی میگم

نرگس ها... 1392/04/06 ساعت 14:13

ملت را بازی می دهند
یا ملت بازی می کنند
یا هر دو
یا هیچکدام....
یادم رفت بگم که ملت غلطه اساسن باید از لفظ امت استفاده کنیم و اینا قضیه فرا مرزیه

فاطمه 1392/04/06 ساعت 20:55

پس همه پر پرمیثمی

مجید عبدی 1392/04/15 ساعت 19:41

سلام آقای فروتن.
من مجید عبدی از فامیلای جدیدتون هستم.
در ابتدا بهتون تبریک میگم و امیدوارم و دعا میکنم به پای هم خوشبخترین بشید.
فک کنم الان چن دیقه میشه که فامیل شدیم.
من پسرخاله ی خانم نوری هستم که دیگه فک کنم پسر خاله ی شما هم شدم.
آقای فروتن امیددارم امانت دار خوبی برا گوهر ما باشید.
به امید عاقبت بخیرتون

ممنون پسرخاله جان... امیدوارم که اینطور باشم...

zahra 1392/04/28 ساعت 14:55

سلام
میشه متنتونو با ذکر منبع بزنم تووبلاگم؟

zahra 1392/04/28 ساعت 22:00

سلام
ببخشید من عجله داشتم که حتمن اگه اجازه بدین امروز این متنتونو بذارم رو وبلاگم ولی هنوز که جوابی ندادین...
متنتونو میذارم(با اسم خودتون و آدرس وبتون) اگه که مشکلی داشتین، برش میدارم...
ببخشید که بدون اجازه میذارم..

ایلیا 1392/05/03 ساعت 01:12

سلام میثم عزیز!
فکر کنم باید دست برداشت و فقط گفت پر!
این جماعت کرگدن رو هم میپرونن به اذن خدا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد