تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

خیلی از آن شکسته ترم

...حرفهای قشنگ پشت سرم، آرزوهای مادر و پدرم

آه، خیلی از آن شکسته ترم که عصای غم پدر بشوم


پدرم گفت دوستت دارم؛ پس دعا می کنم پدر نشوی

مادم بیشتر پشیمان که از خدا خواست من پسر بشوم...


                                             

                                                                      مهدی فرجی

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی 1392/02/30 ساعت 22:34 http://lodeh86.blogfa.com

سلام بر فروتن عزیز.
نمیدونم منو یادت میاد یا نه، ولی ازدواج اون دو تا، حسن و نگار رو میگم :D؛ به شدت منو یاد روزای خوش وبلاگی انداخت. سری به بلاگ قبلیت زدم که سر از اینجا در اوردم.
خلاصه اینکه، خوبه که هنوز هستی پسر! راستی، شنیدم سرباز شدی، آخ آخ آخ! سرباز دستات زیر سنگه!

فاطمه 1392/03/05 ساعت 07:55

شکسته،شکسته،گاه دوست دارم دلخوش به شکستگی صورتی که زیبایی و وقارش را جا گذاشته در پس پستوها یا ظرفی سفالی که ایام چیزی از صورتک های رویش راکمرنگ کرده بکنم این زیباست

فاطمه 1392/03/06 ساعت 22:51

این وبلاگ به روز نمی شود؟

سلام و سال جدیدتون مبارک
با آرزوی بهترین ها در سال جدید

امیدوارم بزرگترین و زیبا ترین ماهی قسممتتون ....
نه پشیمون شدم قسمت خودم بشه
بهتره بگم هر کدوممون بهترین ها قسمتمان شود

درد پسر بودن که هیچ
با درد بودن و نخواستن چه می کنید ؟
با اجباری که برای بودن داریم و هستی مان خود انتخاب نکرده ایم !

اینم یه نوع همدلی و دادن انرژی مثبت از نوع ۲۰۱۳!
!!!
با آرزوی سلامتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد