تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

کمان ماه در آرزوی گلویم 1

عشق
      در قبیله ی من
                      خنکای برف است و
                                            شعور ضمنی آب.


هفت دروازه ی آسمان

                          از آنِ هفت پیکر ناظم
                 من اگر کفنی داشتم
                                   نگاهِ لیلا میکردم و
                                                   میمردم.



پاره ای از هفت پیکر بهرام اردبیلی

نظرات 5 + ارسال نظر
رامک 1391/08/27 ساعت 10:52 http://letterbox.blogfa.com

من اگر کفنی داشتم
نگاهِ لیلا میکردم و
میمردم.

خودش یک تصویر کامل است

سلام بزرگ
نمیدونم چراباجمله "نگاه لیلامیکردم"یه کم درگیرشدم فکرکنم یه چیزی کم داره ولی قشنگ بود.

سلام بزرگتر از بزرگ
ممنون که هستی...

سلام بر بهرام عزیز ودوست داشتنی واقعا شعر های زیبایی ازشما خواندم به سلامت باشید به خواندن یک شعر دعوتت می نمایم

درود به بهرام اردبیلی ...کاش شعر من بود این شعر...

سلام.عنوانت از متنت زیباتر بود
گسترده و پرمعنا.
به قول معروف سرش به تنش می ارزد

سلام
عنوان هم سطری از خود بهرام اردبیلیه...

فاطمه 1391/08/28 ساعت 22:52

سلام می سم واقعا یه لحظه فکر کردم شعر خودته .

شما لطف داری
خدا کنه که منم بتونم شعر بگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد