تامّلات و تحمّلات
تامّلات و تحمّلات

تامّلات و تحمّلات

از ایزوله گی II


از یک کتابخانه ی فرتوت
که بیشتر
به یادبود کهنه ترین اشجارِ تن سپرده به ارّه
می مانَد
که در آن
تعبیر های تنهایی
چون موریانه های گرسنه
خط های زندگی نامه ها را خوردند
گرد و خاک
بلند شد
نشست
خطهای تازه ای
به چهره ام نوشت.

نظرات 11 + ارسال نظر

همیشه از خوبی‌های آدم‌ها برای خودت دیوار بساز...

پس هر وقت در حق تو بدی کردند...


فقط یک آجر از دیوار بردار !
بی‌انصافیست اگر دیوار را خراب کنی.

یعنی من انقد کلنگم؟

هانیه مزاری 1391/05/12 ساعت 11:37

همه چیز داره تبدیل به یادبود میشه...
تعبیرهای تنهایی هم!

یاد باد

خوب می نویسی این مدلی می سم. ببینم یه جریان راه میندازی...

خوب می بینی... جریان چیه... به قول مصطفی کاریه که دیگران کهنه ش کرده ن و من همینجوری دارم می نویسم...
ارادتمندم...

حس خوبی نسبت به شعرهای تازتون دارم.حس میکنم دارین شعر خودتون و پیدا می کنین

ممنون که امید می دید... خودم بی خیال هر یندی دوست دارم بنویسم... و اصلن نمی دانم عروض نیمایی از کجا پیدایش شد...
ممنون...

حسی
بسیار زیبا
قشنگ بود

ممنون...

س.ف.ط 1391/05/13 ساعت 22:07

من بیشتر دوست دارم در مقابل همچین نوشته هایی که حال خوبی داره سکوت کنم

سکوتتون پذیرفتنی ست. ممنون

تعبیر های تنهایی
چون موریانه های گرسنه
خط های زندگی نامه ها را خوردند ...خیییییییلی حس خوبی داشت

ممنونم که میخونید...

گاهی در برابر متنی از جنس احساس می مانم چه بنویسم
چه بگویم
چگونه کلمت را کنار هم بگذارم تا بیا کنند حسی را که از خواندن متنی به ارمغان می آورد....
در حجمی از کلمات می مانم....
پستهای اخیر زیبا بود......

گاهی در برابر لطف دوستان بی شکست نفسی احساس کوچکی بسیار دارم و نمی دنم چطور این لطف را پاسخگو باشم...
ممنون که می خونید...

ز یــــ 1391/05/14 ساعت 02:07

«فرتوت» نقش خیلیــ مهمی ایفا کرده...

شعر زیبا بود و عمیقــ
ممنونــ

ممنون...

اجساس بزرگی کنید که زیبا مینویسید...

شرمنده ام نکنید...
ممنونم از حسن نظرتون

فاطمه 1391/06/23 ساعت 00:07

وااااای.دوست دارمش.می سم احتمالا از کتا ب خوندن به کتاب خوردن رسیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد